Direktlänk till inlägg 7 september 2010

Första inlägget

Av Anna Nordbladh - 7 september 2010 23:26

Jaha, ännu en gång har jag startat en blogg. Förhoppningsvis så varar denna lite längre än de två andra jag haft.
Det blir ofta att jag ligger i sängen på kvällarna och lyssnar på godnatt-musik. De kvällar då jag har svårt att somna så ligger jag och tänker på en massa olika saker och har nu bestämt mig för att istället blogga om mina tankar.


Det som cirkulerar mest i mitt huvud för tillfället är pengar och kärlek. Men är det inte det som rör sig i nästan allas huvud?
Jag undrar när jag ska träffa min näste pojkvän. För jag har aldrig haft en riktig pojkvän. Har haft en halvt seriös pojkvän i nian, men nja, kan knappast räknas.
Har börjat fundera på vad jag missar och hur fan ett förhållande är? Stackars den kille som ska börja ett förhållande med mig. Jag lär ju testa alla gränser som man redan borde ha testat. I tidigare förhållande. Som man hade när man var 14-16 år. Men nej, inte jag. Äh, det kanske går bra ändå? Fick höra en gång att det är oftast de som blivit mest sårade som lärt sig mest. Och sårad har jag blivit ett antal gånger. Säger inte att det är den andres fel. Jag har gått på samma minor flera gånger och sårat mig själv när jag egentligen inte borde.

Äh, det kommer väl så småningom av sig själv. Man ska visst sluta leta så dyker det upp. Men hur tusan ska jag kunna sluta leta?


Phu, mycket som rör sig i mitt huvud för tillfället. Ska jag lägga manken till och söka ett riktigt jobb? Eller ska jag åka till Spanien detta året och börja plugga Spanska? Svåra beslut som måste tas. Pengar behöver jag i vilket fall som helst.


Mina dagar brukar egentligen spenderas ute på Hässleberga gård där jag hjälper Gunilla Johansson med sina fullblod. Går för det mesta bra måste jag få säga. =) Men stallet har en otur som inte går att förklara just nu.
Men Mrs Lady gaga är en 2-åring i stallet, även kallad Greta. Det är ett projekt som jag är mycket stolt över. Att lilla jag lyckats bilda en så fin häst. =) Finns mycket kvar att göra med henne. Men fy vad duktig hon är.


Nej! Nog med tankar för ikväll. Dags att sova =) 


Jag och Greta myser efter att jag ridit henne.
   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Nordbladh - 17 november 2010 19:11


En dröm.De flesta människor har nog en speciell dröm. Kanske att bli rik, bli framgångsrik, bota cancer eller kanske att uppfinna något. Men frågan är väl nästan alltid hur man ska uppnå den dröm man har. Man kan om man vill! Har jag hört i alla fall...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards